www.studieverenigingconvivio.nl
Valuta:
Thuis ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

1. Bij ontvangst van uw bestelling beginnen we het te verwerken, dat gemiddeld 12 uur duurt. Uw product wordt dan verzonden en een volgnummer is beschikbaar op onze tracking pagina. Verzending duurt 4-5 werkdagen. Als uw bestelling op voorraad is, ontvangt u het binnen 1 week.

2. Verzenden is via Royalmail, DHL, EMS, Fedex.

3. Gratis verzending voor alle behalve veel landen

4. U kunt alle artikelen uit onze winkel samen mengen!

Verzendkosten Nota

1. Items worden verwerkt en verzonden maandag-vrijdag exclusief vakanties.

2. Klanten zijn verantwoordelijk voor het leveren van een volledig geldig adres, inclusief appartementnummer indien van toepassing, voor levering.

3. Zij zijn verantwoordelijk voor het regelen van de doorsturen van posten als ze verhuizen, en voor een vakantiewacht als ze niet van plan zijn dat ze thuis zijn wanneer het pakket te komen is.

4. Klanten zijn volledig verantwoordelijk voor het verzekeren van de ontvangst van het pakket, en we zijn niet aansprakelijk voor geretourneerde orders, die gedeeltelijk te wijten zijn aan de nalatigheid van de klant.

1. Wij kunnen retourneren, ruilen of terugbetalen als onze klant een kwaliteitsprobleem vindt nadat u de artikelen die we hebben verzonden, ontvangen. In dit geval neem dan een foto over de producten en stuur ons een e-mail. Nadat we het bevestigen, sturen wij u een nieuwe zak of een volledige terugbetaling naar u. Voor problemen met een kwaliteitsgarantie wordt u in rekening gebracht 20% van de transactie bedraagt ​​als administratiekosten.

2. Alle items die naar ons zijn verzonden, moeten in hun originele staat zijn, dus niet gedragen, veranderd of gewassen, met alle tags bijgevoegd. Voor alle aankopen van artikelen accepteren we binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen alleen retourzendingen.

3. Terugbetalingen worden uitgegeven in dezelfde vorm waarin de oorspronkelijke betaling is gemaakt en kan tot 7-30 werkdagen na ontvangst van de goederen. Geen teruggave of ruilen voor deze producten zodra ze zijn gebruikt.